Od rozdělané práce neodjíždíme, dílo vždy dokončíme ve 100% kvalitě

29.12.2020

Už jste to take zažili. Pozvete si řemeslníka a když s velikou úlevou zazvoní u dveří, ani se neptáte co, jak a za kolik pro vás udělá. Hlavně že je tady. Když potom skončí dotyčný své dílo, očekáváte, že vše bude vyřešeno. A přesně taková očekávání máme také. Děláme maximum pro to, aby byl zákazník spokojený hned, jak se na nás obrátí, a nejen tehdy. Jakmile se pustíme do díla, neodjedeme dokud není vše hotovo ku spokojenosti zákazníka. Zkrátka jsme se již naučili rozumět potřebám zákazníků natolik, abychom pochopili, že práce není hotová dokud neřekne zákazník. A to kompletně. Víme, že opravit rozvodnou skříň, zajistit administrativu kolem všech nutných změn souvisejících s připojením tepelného čerpadla, nainstalovat nové jističe, vystavit revizi a pozvat technika distributora, aby klient mohl již bezstarostně využívat komfortu tepelného čerpadle není všechno. Pohybujeme se u zákazníků doma a chceme, aby přípojné místo "nějak" vypadalo. Prvořadá je samozřejmě bezpečnost. Hned potom se věnujeme okolí rozvodné skříně a pakliže je třeba, provedena na místě drobné zednické práce tak, aby si náš klient nemusel lámat hlavu kdo že mu a kdy přijede sloupek či stěnu dozdít, zaštukovat, prostě uvést do očekávaného stavu. Od práce se tedy neodjíždí dříve, než je klient spokojený. Viz. pravá část obrázků. Tak šetříme zákazníkovi čas a jeho peníze.